środa, 11 marca 2015

Nowy wiersz, czyli powrót do tworzenia...

Witam Was po bardzo długiej przerwie. Zaniechałam pisanie wierszy przez ostatni okres czasu, jednak teraz wróciłam do tego z powrotem. Jest to dla mnie oderwanie się od rzeczywistości, życia w ciagłym biegu...
A oto mój najnowszy wiersz. Może mielibyście pomysł, jak mogę go zatytułować? :)




Muzyka powoli ucicha
słychać tylko jak wysycha powietrze
po ostatnich dźwiękach
Skrzypek i instrument patrzą sobie w oczy
ciężko się im rozstać
Pianista spogląda na fortepian
który niestety musi tu zostać
A solista, dumny i ukontentowany
byłby w stanie objechać cały świat
z jego własnym bagażem
monstrualnym, a drobnym zarazem
Jeszcze tylko akordeonistka,
typowa awangardzistka
żyjąca we własnym świecie
szybko rozplecie paski
do futerału przyjaciela schowa,
z czułością doń patrząc w narzędzie
Jeszcze tylko krótka rozmowa
i pojadą do domu
nikomu już niepotrzebni
pozostawieni sami dla siebie
siedząc razem we własnym niebie



Miłego dnia, pozdrawiam! :)

Kasia


10 komentarzy:

  1. Podoba mi się :) Wg mnie możesz ten wiersz zatytułować "Muzykanci"

    OdpowiedzUsuń
  2. Potrafisz ciekawie patrzeć na świat i dostrzegać szczegóły. To jest w Twoich wierszach dobre, może spróbujesz pisać białe wiersze? Jeśli ktoś z zainteresowaniem patrzy na świat nie potrzebuje rymu:)

    Vandrer

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba :) To zupełnie coś innego. Ale to bardzo miła odmiana :) Nie porzucaj tej pasji, bo to naprawdę świetny sposób na oderwanie się chociaż na chwilę od rzeczywistości ;)
    Na moim blogu kolejny rozdział :)
    http://magiafuego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również się podoba :) Wiersz z dogłębną puentą - tak mi się wydaje jak go czytam :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiersz bardzo mi się podoba aczkolwiek odczuwam niedosyt.
    Poza tym tak świetne wiersze powinny być na blogu, który jest dobrze oprawiony graficznie. Poćwicz nad designem, jak skończysz to daj mi znać u mnie c:
    -> neronowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie również się podoba wiersz
    Pozdrawiam
    http://okiem-ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem dobry wiersz. Czyta się przyjemnie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://karmenss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wiersz! Tytuł na pewno musi nawiązywać do tekstu, dlatego myślę, że powinien być związany z muzyką. Jeżeli sama wymyśliłaś taki cudowny wiersz to tytuł nie powinien sprawić ci trudności! Czekam na kolejny post. :)
    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jestes swietna w tym co robisz;) obserwujemy ? daj znac u mnie buziole ;*
    http://toloveyourselff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń