piątek, 10 kwietnia 2020

Bądź sobą.

Czasami czujesz, że ten świat Cię zrani
wierz mi, nie jesteś w błędzie.


Czasami czujesz, że dobro nie istnieje
nie obwiniam Cię, bo też tak myślałam.


Budząc się rano
tak trudno jest być sobą
Osądzą cię, cokolwiek zrobisz
Więc nie martw się, nie musi tak być.


Możesz być sobą i być szczęśliwy 
taki, jaki jesteś
Nie zapominaj: jesteś wyjątkowy.


Bądź sobą.


Postanowiłam przetłumaczyć moją piosenkę "Be Yourself" na język polski i wstawić ją na bloga. Napisałam ten tekst z myślą o tych wszystkich, którzy boją się być sobą w obawie przed krytyką innych ludzi. Ja też zaliczałam się do grona tych osób, czasem nadal mam ten problem… ale zrozumiałam, że każdy jest inny, każdy jest wyjątkowy i nie należy marnować czasu na przejmowanie sie opinią innych. Bądźcie sobą!

7 komentarzy:

  1. Czasem trudno jest być sobą jeśli ludzie do okoła cię nie rozumieją, a jedyne słowa jakie od nich słyszysz to krytyka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy trzeba zadac sobie pytanie: "Kim jest ta osoba, ze tak bardzo przejmuje sie jej opinia?" Jezeli nie ma ona zadnego wplywu na Twoje zycie, to naprawde nie warto sie tym przejmowac. A jezeli jest to ktos dla Ciebie wazny, to teoretycznie taka krytyka nie powinna miec miejsca. Jezeli jednak tak jest, to dobrym sposobem jest szczera, spokojna rozmowa :)

      Usuń
  2. bycie sobą czasem jest trudne. tym bardziej jeśli nie lubimy siebie takimi jakimi jesteśmy ;) ale nie należy się tego bać

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste, a zarazem takie piękne! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie piosenki oczarowala mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna piosenka, jestem pozytywnie zaskoczona! Ja długi czas nie byłam sobą, ale na szczęście udało mi się pokonać wszelkie przeciwności i teraz, po dłuższym czasie wreszcie jestem sobą i robię to, co chcę,
    https://carrrolinax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń