niedziela, 1 listopada 2020

Get it together


Dzisiejsza refleksja przyszła mi do głowy dziś rano. Ten mini-wiersz wymyśliłam na początku w języku angielskim, więc tak postanowiłam go wstawic, a zaraz pod spodem przetłumaczyłam go na język polski :) Trzymajcie się ciepło w tym trudnym dla wszystkich czasie. Buziaki!



Get it together


Take away your mess
Take away your stress

Threw it away.


And finally


Live your fucking life correctly

With your own choices.



Tłumaczenie:


Weź się w garść

Zabierz stąd twój chaos
Zabierz stąd twój stres

Pozbądź się tego.


I wreszcie


Żyj twoim pierdolonym życiem

Twoimi własnymi wyborami.








3 komentarze:

  1. Bardzo fajny, krótki i treściwy wiersz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko aż pozwól że sobie umieszczę to w bullet journal bo to jest co siedzi mi w głowie od kilku dni. Krótkie ale tak dobre :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń